از باقلوای پسته خندان برای درمان افسردگی استفاده نمایید

باقلوای پسته خندان یک دسر خوشمزه، کره ای و شیرین است که از خمیر فیلو، پسته ریز آسیاب شده، کره و شربتی از شکر، آب و آب لیمو تهیه می شود. خودشه!

اگر از باقلوا لذت می برید، فکر کنم این دسرهای آجیلی دیگر را هم دوست داشته باشید! حتماً کیک های بادام شیرین، بستنی گردوی افرا و کیک بادام سوخته ما را بررسی کنید.

باقلوا

4 تکه باقلوا در یک بشقاب سفید با یک کاسه پسته و یک ظرف پخت باقلوا در پس زمینه
سال گذشته در هفته کوکی‌های کریسمس، دستور پخت باقلوا یونانی را به اشتراک گذاشتم که دوست داشتیم.

و ظاهراً شما هم چنین کردید، زیرا من خواننده های زیادی برای آن پست به سایت من آمدند! پر از گردو و شیرین شده با شربت عسل است و خیلی خوب است.

اما امسال فکر کردم این دستور باقلوای ترکی را درست کنم تا شباهت ها و تفاوت های بین دستور پخت را به نمایش بگذارم!

درست پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده حقوق و شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا، من و پل به یک سفر کوله‌پشتی در اطراف بخش‌هایی از اروپا، آسیا و آفریقا رفتیم. دو کشوری که در آن توقف کردیم یونان و ترکیه بودند.

از چه نوع کره ای استفاده کنیم؟
نکته کلیدی برای خوش طعم ترین باقلوا، استفاده از کره تازه با کیفیت خوب برای کره ورقه های فیلو است.

در دستور پخت باقلوای یونانی، کره «گالاکتوس» از مخلوط شیر گوسفند و بز تهیه شده است، اما اگر نمی‌توانید طعم بسیار قوی آن را تحمل کنید، می‌توانید کره تازه با کیفیت خوب را از شیر گاو جایگزین کنید.

پس از آزمایش های زیاد، ما اسانس این غذای لذیذ را به چند مرحله ساده تقطیر کرده ایم تا بهترین باقلوای اصیل را بدون هیچ تلاشی درست کنید.

بنابراین، این دستور پخت باقلوا یونانی را می توان در سه مرحله کلیدی خلاصه کرد: آماده کردن فیلینگ مغزی، لایه لایه کردن ورقه های فیلو و تهیه شربت معطر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.