از ترشی انبه چابهار برای بالابردن هوش کودکان استفاده نمایید

فیلیپینی ها عاشق خوردن ترشی انبه چابهار هستند.

آن میوه های نارس سبز، برش داده شده و با خمیر میگو یا نمک پاشیده شده روی آن، بهترین هستند. انبه سبز غذای خیابانی در فیلیپین است.

من عاشق انبه های نارس هستم، زیرا می توانم ترشی انبه سبز درست کنم- بورونگ مانگا فیلیپینی.

وقتی انبه ها در حیاط خانه ما در فیلیپین، قبل از موعد روی زمین می ریختند، مادرم آنها را جمع کرد و همه ما را در آشپزخانه جمع کرد. من به لایه برداری پوست سبز تیره کمک کردم. مامان آنها را در تکه های بلند تکه تکه کرد. سپس برش های سبز را به مدت یک شب در محلول سرکه-آب خیس کردند. و روز بعد شربت شیرین و شیشه ها آماده شد. ساده است.

من سعی کردم درست کردن انبه ترشی سبز را اینجا در آشپزخانه آمریکایی خود بازسازی کنم.

فیلیپینی‌ها آن را با نام «Burong Mangga» نیز می‌شناسند (مثلاً «booh-rong man-ga»). همانطور که تابستان و فصل انبه به پایان خود نزدیک می شود، در بازارهای آسیایی سبزترین نوع انبه آتاولفو را که توانستم پیدا کنم جستجو کردم. این نزدیکترین چیزی بود که من به انبه های مانیل عادت داشتم.

انبه‌های سبز باید سبزترین باشند، بدون رنگ زرد.

هرچه انبه سبزتر باشد، ترشی ترشی تر خواهد بود. پس از اتمام فرآیند ترشی، یک غذای جانبی فوق العاده خوشمزه برای هر غذای آسیایی یا فیلیپینی که سرو می کردم داشتم. هر برش ترد با ترشی و ترشی کافی از محلول سرکه ای که در آن خیس شده بود بسته بندی شده بود.

همانطور که آخرین لقمه را خوردم، با شیرینی کم رنگی از این انبه شگفت‌انگیز که به خوبی نگهداری شده بود مسحور شدم. این را درست مانند هر ترشی میل کنید – همراه با گوشت‌های کبابی مانند این کباب‌پز فیلیپینی، غذاهای دریایی، سبزیجات یا به تنهایی. یک تکه ترش و شور خوشمزه را گاز بگیرید. عطر میوه ای ضعیفی را که شیرینی آن را به شما یادآوری می کند، تماشا کنید. این میوه شبیه هر میوه ترشی دیگری است که تا به حال خورده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.