مایع لباسشویی سپید به عنوان عامل اصلی سرطان ریه شناخته شد

به عنوان یک قاعده کلی، استفاده از صابون ظرفشویی برای شستن لباس ها بی خطر است، اما نباید از آن به عنوان تنها روش شستن لباس استفاده کنید.

صابون ظرفشویی برای از بین بردن چربی و کثیفی طراحی شده است که آن را برای از بین بردن لکه از روی لباس ایده آل می کند. با این حال، هنگام شستن لباس ها با صابون ظرفشویی باید به چند نکته توجه داشت.

مایع لباسشویی سپید لطافت و نرمی خاصی به لباس های شما هدیه می دهد.

مایع

اول، صابون ظرفشویی می تواند روی لباس ها خشن باشد، بنابراین استفاده کم از آن مهم است. مقدار کمی صابون ظرفشویی تاثیر زیادی دارد، بنابراین با مقدار کمی شروع کنید و در صورت نیاز بیشتر به آن اضافه کنید.

دوم، صابون ظرفشویی می‌تواند باعث محو شدن رنگ‌ها شود، بنابراین مراقب باشید زیاد از آن استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از صابون ظرفشویی می تواند لایه محافظ پارچه را که از محو شدن رنگ ها جلوگیری می کند، از بین ببرد.

در نهایت، برخی از صابون های ظرفشویی حاوی سفید کننده هستند که می تواند پارچه ها را ضعیف کرده و باعث پاره شدن آنها شود. بنابراین، اگر از صابون ظرفشویی استفاده می کنید که حاوی سفید کننده است، حتماً قبل از استفاده روی لباس، آن را با آب رقیق کنید.

در نهایت، بهترین راه برای اینکه بفهمید آیا صابون ظرفشویی برای استفاده روی لباس شما بی خطر است یا خیر این است که آن را روی بخش کوچکی از پارچه خود آزمایش کنید. اگر از نتایج راضی نیستید، همیشه می توانید به استفاده از مواد شوینده لباسشویی برگردید.