قانون گذاری در ایلات متحده در مورد ساخت یخچال

قانون ایمنی یخچال در سال 1956 یک قانون ایالات متحده بود که نیاز به یخچال جنرال تغییر در نحوه بسته ماندن درهای یخچال داشت. در 15 U.S.C کدگذاری شد.

به عنوان قانون عمومی 84-930، 70 Stat. 953، در 2 اوت 1956. این قانون در مورد تمام یخچال های تولید شده در ایالات متحده پس از 31 اکتبر 1958 اعمال می شود و تا حد زیادی مسئول اتخاذ مکانیسم مغناطیسی است که امروزه به جای ضامن استفاده می شود.

ایالت های آمریکایی نیز قوانین مشابهی دارند، مانند مدل پالتو چرم زنانه ترک کالیفرنیا و واشنگتن. در سرتاسر جهان، ساخت یخچال‌های ضامنی با یخچال‌هایی که درهای بسته‌کننده آهنربایی دارند، جایگزین شده‌اند.

تعداد مرگ و میرهای ایالات متحده و کانادا به دلیل خفگی در یخچال ها در سال های پس از قانون فدرال به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

یخچال

مطالعه ای در سال 1985 در مورد مرگ و میر ناشی از خفگی در ایالات متحده کاهش شدیدی را در اوایل دهه 1960 نشان داد و به دنبال آن یک کاهش شدید و تدریجی تا اوایل دهه 1980 مشاهده شد.

قانون ایمنی یخچال عاملی در کاهش بود، در ترکیب طبع سیب با عوامل دیگری مانند “کاهش قرار گرفتن در معرض و افزایش نظارت والدین”

اقلام خطرناک برای مرگ یخچال “مکان هایی با هوای ضعیف، درب سنگین یا دری که خود قفل است” است.

کودکانی که در حال بازی کردن هستند. مانند مخفی کاری، ممکن است در یک مکان مخفی کوچک مانند یک وسیله خزیده و به دام بیفتند.

مهر و موم آب بند یا هوابند از ورود هوا کاپشن چرم اصل به آنها جلوگیری می کند و عایق صدای دستگاه مانع از شنیدن فریاد آنها می شود.خفگی در پی دارد.

جدا از یخچال ها و تجهیزات مشابه مانند جعبه های یخ، فریزر و خنک کننده، تجهیزاتی مانند لباسشویی، خشک کن، و صندوق اسباب بازی نیز می توانند کودکان را در معرض خطر مرگ یخچال قرار دهند.

طراحی محصول را می توان برای کاهش ریسک استفاده کرد.به عنوان مثال، جایگزینی نوارهای مغناطیسی برای آب بندی درب ها، به جای چفت است. علاوه بر این، هنگامی که خطری شناسایی شد، وسایل باید فراخوانی شوند.

  • منابع:
    1. Refrigerator death
  • تبلیغات: 
    1. کاربرد هیدروژل های پلیمری در پزشکی
    2. کاربردهای معمولی هیدروژل های پلیمری
    3. بررسی رابطه ی درهم ریختگی میز با افزایش عملکرد
    4. تاثیرات مرتب بودن میز بر فعالیت های روزانه