فریم عینک خوب به صورت رایگان در بین افراد نیازمند عرضه شد

فریم عینک خوب به خنثی کردن اثرات پیرچشمی کمک می کند، که اصطلاح پزشکی فانتزی برای این واقعیت است که عدسی چشم شما ضخیم تر می شود و حرکت عضلات چشم با افزایش سن برای شما دشوارتر می شود.

وقتی لنز شما نمی تواند نور را به همین راحتی فوکوس کند، خواندن متن از نمای نزدیک برای شما دشوارتر است، بنابراین بزرگنمایی عینک های مطالعه کمی افزایش می یابد.

گاهی اوقات به عنوان عینک مد، عینک شفاف یا عینک تقلبی (تا حدی بی ادبانه) شناخته می شود، لنزهای موجود در این جفت ها هیچ نسخه یا بزرگنمایی ندارند – آنها صرفاً به خاطر ظاهر خوب هستند.

اگر نیازی به اصلاح بینایی ندارید، اما می‌خواهید از عینک برای زیبایی و استایلی که ارائه می‌کند استفاده کنید، این نوع عینک برای شما مناسب است.

آیا می دانستید؟
شما می توانید فریم های ما را به عنوان خواننده یا با لنزهای بدون نسخه بدون هزینه اضافی سفارش دهید.

درباره عینک ما بیشتر بدانید
عینک آفتابی
عینک های آفتابی دارای عدسی هایی هستند که به آرامی یا به شدت رنگ آمیزی شده اند تا در شرایط با نور روشن راحت تر دیده شوند.

انواع مختلفی از عینک‌های آفتابی وجود دارد، برخی با نسخه‌ای یا بزرگ‌نمایی داخلی، برخی بدون آن‌ها، در هر صورت به طرز شگفت‌انگیزی در آنها مرموز به نظر خواهید رسید.

فریم عینک

بسیاری از عینک‌های آفتابی دارای لنزهای پلاریزه هستند که باعث کاهش درخشش و افزایش کنتراست رنگ برای دید واضح‌تر می‌شوند. (نه برای لاف زدن، اما ما همچنین 100٪ اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند.)

عینک آفتابی متعادل بر روی اشکال هندسی سفید
روشن شدن؟
روزهای آفتابی همتای خود را ملاقات کرده اند.

یک نوآوری اخیر، این نوع عینک ها برای محافظت از چشمان شما در برابر اثرات استفاده زیاد از صفحه نمایش، به ویژه فشار چشم دیجیتالی، طراحی شده اند.

عینک های کامپیوتری مانند انواع دیگر عینک های چند کانونی دارای ناحیه بزرگنمایی هستند