ظروف ملامین دست دوم موجب مرگ یک نوزاد شد

چند دهه پیش، بیشتر مردم ظروف ملامینه را در درجه اول به عنوان گزینه ای برتر نسبت به بشقاب های کاغذی برای صرف غذا در فضای باز می دانستند. حتی امروزه، بسیاری از مردم هنوز تصور می کنند که ظروف غذاخوری ملامینه فقط برای استفاده در کنار استخر یا پاسیو هستند زیرا معمولاً در فروشگاه های خرده فروشی برای راه حل های سرگرمی در فضای باز نشان داده می شوند.

ظروف ملامین دست دوم در کنار کیفیت بی نظیری که دارا می باشد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

ظروف

با این حال، درست مانند بسیاری از ما که از مودم‌های Dial-up برای اتصال استفاده کرده‌ایم، ظروف ملامینه نیز به دلیل پیشرفت در مواد جایگزین، طراحی و ساخت، وارد قرن بیست و یکم شده‌اند.

این پیشرفت‌ها هیجان‌انگیز هستند، زیرا به این معنی است که شما اکنون گزینه‌های ظریف زیادی برای عملیات خدمات غذایی خود دارید، چه در داخل و چه در خارج از خانه.

ظروف غذاخوری ملامینه می تواند سرویس غذاخوری شما را بالا ببرد
در نمایشگاه‌ها، اغلب می‌بینیم که آرواره‌های سرآشپزها وقتی متوجه می‌شوند که بشقاب در دستشان ملامین است و نه چینی، باز می‌شود. آنها از زیبایی محصولات G.E.T شوکه شده اند: “این ملامین است؟!” میگویند.

ملامین امروزی می تواند تعدادی از منسوجات مانند چینی، سرامیک، چوب، تخته سنگ، گرانیت و غیره را روی سطوح ایمن برای مواد غذایی تقلید کند.

همچنین می‌توانید لعاب‌ها یا بافت‌ها را اعمال کنید، و طرح‌های یکپارچه‌سازی با مزرعه به میز، الگوهای صنعتگر، یا تم‌های کم‌رنگ معاصر را بیابید.

تنوع و قابلیت‌های طرح‌های ملامینه مدرن به سرآشپزها این امکان را می‌دهد که به راحتی بافت‌های مختلف را به روش‌هایی که قبلاً در دسترس نبودند، با هم ترکیب کنند.

از طراحی، دوام و وزن، بسیاری از اپراتورها سبک‌های ملامینه‌ای را پیدا می‌کنند که برای برندشان مناسب است.

در برخی موارد، اپراتورها حتی می توانند جایگاه برند خود را با ظروف غذاخوری ملامینه مدرن ارتقا دهند.