زن خانه دار راز موفقیت خود را در طرز تهیه حلوا ارده با کنجد بازگو کرد

دسر انواع مختلفی دارد که با افزودن آجیل تهیه می شود. این دسته شامل حلوای هویج ترکیبی، شکلاتی یا گردویی خالص است. همچنین یک غذای لذیذ فقط از بادام زمینی درست می شود، اما این نادر است.
محصول فوق العاده مفیدی برای عضله قلب و اندام های گوارشی در نظر گرفته شده است. بادام زمینی خاصیت افزایش پریستالسیس روده و دفع آن را دارد.
حلوای آرد نخودچی این نوع آریتمی قلبی را درمان می کند و جریان خون را به عضله اصلی افزایش می دهد.
درمان شامل مقدار زیادی اسید فولیک است. در نتیجه، عملکرد اندام تناسلی زن و مرد بهبود می یابد و توانایی باردار شدن افزایش می یابد. حلوا برای دختران باردار و شیرده لازم است.
حلوا
این محصول برای افرادی که سبک زندگی فعالی دارند ضروری است. حلوا به سرعت بدن را پس از ورزش ترمیم می کند و به تجزیه سریع اسید لاکتیک کمک می کند. به همین دلیل ورزشکاران درد در عضلات را از بین می برند.
افراد چون نمی دانستند ارده دو آتیشه چیست برای همین در گذشته دسرهایشان تنوع چندانی نداشت.
جالب اینجاست که در حلوا به اندازه گوشت ترکیبات پروتئینی غلیظ شده است. پروتئین یک ابزار طبیعی عضله سازی است. این کیفیت توسط افرادی که می خواهند “توده” بسازند قدردانی می شود.
طرز تهیه حلوا ارده با کنجد را آشپزان جایگزین سایر آجیل ها کردند و طعم خوبی به آن دادند.
محصول بادام زمینی به ترمیم و تقویت بدن پس از بیماری، عمل جراحی، عفونت کمک می کند. با وجود انباشته شدن کربوهیدرات ها، حلوا باعث شکافتن و حذف کلسترول می شود، رگ های خونی را به آرامی باز می کند و گردش خون را تسریع می کند.
افرادی که مستعد لخته شدن خون هستند، دسر بادام زمینی را باید مصرف کنند. حلوا از واریس، ترومبوفلبیت، تصلب شرایین جلوگیری می کند.
  • منابع:
    1. Halva – the benefits and harm to the human body
  • تبلیغات: 
    1. تبدیل حالت جامد به مایع در ماشین های ظرفشویی
    2. انبار تولیدی پالتو چرم بلند خزدار مردانه در افغانستان آتش گرفت
    3. پالتو چرم بلند خزدار مردانه که با کاهش دما تغییر سایز می دهد
    4. در آمد بالا از پرورش خانوادگی ماهی های زینتی