خشک کردن، راهی برای جلوگیری از خراب شدن لیمو عمانی

پوست لیمو یک راه عالی برای اضافه کردن خواص لیمو عمانی طعم سریع به یک دستور غذا است، اما پوست لیموی تازه خیلی زود خراب می شود.
خوشبختانه، درست کردن پوست لیموی خشک بسیار آسان است و یادگیری نحوه از بین بردن آب لیمو، مهارتی است که بارها و بارها از آن استفاده خواهید کرد!

چندی پیش خودم را با چند لیمو که جویدن سیاه دانه صبح ناشتا در ترخیص خریده بودم پیدا کردم. یکی از فروشگاه‌های محلی من کیسه‌های محصولات را با قیمت 2 دلار تولید می‌کند و معمولاً هنوز کیفیت خوبی دارند.

این بدان معناست که من اغلب محصولاتی را به دست می‌آورم که باید راهی برای حفظ آنها بیابم، قبل از اینکه خراب شوند.

اخیراً در مورد یک کیسه لیمو چنین بود.

طرز تهیه پوست و پوست لیموی خشک
با وجود اینکه من فقط 2 دلار برای هر کیسه می پردازم، می خواهم تا حد امکان از محصولی که می خرم استفاده کنم. باور کنید یا نه، من توانستم از آن لیموها سه بار برای سه وسیله مختلف خانگی استفاده کنم.

لیمو

اولین مورد، پوست لیموی خشک بود.

از آنجایی که من فقط چند لیمو مدل پالتو چرم زنانه داشتم، واقعاً می خواستم پوست لیمویی را که درست می کردم حفظ کنم.

اگرچه این یک محصول تازه است، بنابراین تنها گزینه من تهیه پوست لیموی خشک بود. اکنون برای هر دستور العمل لیمویی که می خواهم درست کنم آماده هستم.

من عاشق لیمو هستم این یکی از طعم های مورد علاقه من برای پخت و پز و پخت است. حتی در برخی از دستور العمل های زیبایی DIY عالی است.

من دوست دارم به جای آن این اسکراب تشک مسافرتی نوزاد شکر پرتقال (خانواده شش دلاری) را با لیمو درست کنم. این یک تغییر خوب برای یک محصول زیبایی عالی ایجاد می کند!

اگر هرگز پوست لیمو را کم آب نکرده‌اید، قول می‌دهم آنقدر آسان است که تعجب می‌کنید که چرا! در واقع، اکثر دستور العمل های آبگیری مانند THESE (خانواده شش دلاری) بسیار ساده هستند.

من در واقع نمی دانم که کدام ساده تر بود. خشک کردن پوست لیمو یا یادگیری نحوه خشک کردن قارچ.

  • منابع:
    1. How to Make Dried Lemon Zest
  • تبلیغات: 
    1. فواید دارویی و مغذی کنجد سیاه خام
    2. افزایش سطح تولید کنجد پاکستانی در چند سال اخیر
    3. اهمیت زیتون در مصر باستان
    4. دانه کنجد خام با خواص معجزه انگیز