برای داشتن سبک های خاص پالوتهای رنگی بپوشید

اگر اهل خرید و فروش هستید و به دنبال سبک های خاص هستید، فروشگاه های eBay و دست دوم مکان های خوبی هستند. البته عرضه محدود است و کار زیادی می طلبد.

اگر هنوز پالتو و پالتو پوست ماری ندارید، توصیه می‌کنم از eBay خودداری کنید، زیرا رسیدن به تناسب مناسب بسیار دشوار است.

اندازه های هر سازنده کمی متفاوت است. در عوض، به فروشگاه‌های دست‌فروشی محلی‌تان بروید و قفسه‌ها را برای کت‌ها بررسی کنید.

مطمئن شوید که روکش لکه نداشته باشد، زیرا همه پالتو چرم زنانه در خشکشویی بیرون نمی آیند. همچنین سوراخ های پروانه را مجددا بررسی کنید زیرا رفع آنها بسیار گران یا غیرممکن خواهد بود.

برای اینکه مطمئن شوید هیچ پروانه یا تخم آنها در لباس خود باقی نمانده است، پالتو را به پاک کننده ها بفرستید. این تضمین می کند که همه پروانه ها مرده اند. و نه، گذاشتن لباس در فریزر کار نمی کند.

پالتو

مانتوهای جدید قطعا پالتو چرم مسیر آسانی هستند، اگرچه فروشگاه های بزرگ اغلب فاقد تنوع در سبک و رنگ پالتو هستند.

به احتمال زیاد، انتخاب بهتری در آرایشگاه محلی خود پیدا خواهید کرد و از آنجایی که فصل پایانی فصل است، احتمالاً بتوانید یک پالتو کلاسیک را با تخفیف خریداری کنید.

اکثر مردان هرگز به خود زحمت نمی دهند که به یک پالتوی سفارشی فکر کنند، اگرچه احتمالاً بهترین تناسب را برای شما فراهم می کند و دقیقاً به آنچه می خواهید می رسید.

علاوه بر این، شما برای کیفیت پارچه و طرز کار بلوک سقفی هزینه می کنید، نه برای بازاریابی و تبلیغات.

با توجه به اینکه یک پالتو کلاسیک می تواند 20 سال یا بیشتر دوام بیاورد و می توانید دقیقاً آنچه را که می خواهید با یک تکه سفارشی به دست آورید، ممکن است بخواهید به این فکر کنید که یکی از آن ها فقط برای شما ساخته شود.

به طور خلاصه، یک پالتو کلاسیک خوش‌پوش، سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای است که هزاران لباس از آن می‌پوشید. و هر بار که آن را بپوشید، فوراً استایل خود را افزایش خواهید داد. حتی اگر فقط شلوار جین و تی شرت زیر آن پوشیده باشید.

  • منابع:
    1. A Man’s Guide to Overcoats
  • تبلیغات: 
    1. ساده ترین راه درمان طبیعی با گلاب
    2. با بطری قایق 2 طبقه بسازید
    3. ایزوگام دارای چسب سه لایه می باشد
    4. میز اداری که به هیچ عنوان نمی شکند