با کت بچه گانه برای خود بالش های مسافرتی بسازید

این ژاکت ها یک پوسته بیرونی ضد باران (بیشتر پارچه های ضد آب/ تنفس دارند) را با یک آستر عایق ترکیب می کنند.

کت های آستر ممکن است از پشم گوسفند ساخته شده باشند، یا دارای لایه عایق یا مصنوعی باشند.

همه کاره ترین گزینه لباس بیرونی، این امکان را به بچه ها می دهد که هر لباس را جداگانه یا هر دو را با هم بپوشند.

کاپشن‌های غیررسمی: این یک اصطلاح جذاب برای جایگزینی کمتر ناهموار یا پیچیده‌تر برای ژاکت در یکی از دسته‌های دیگر است.

کاپشن های بارانی: اگرچه بسیاری از کاپشن های عایق نیز محافظت در برابر باران را فراهم می کنند، کودک شما نیز در موارد خاص به یک کت بارانی جداگانه نیاز دارد.

کت بچه گانه جزو کت هایی می باشد که با خرید آن کودکان به راحتی می توانند برای چند سال مورد استفاده قرار دهند.

کت

در هوای بادی یا بارانی، بچه ها باید یک ژاکت بارانی برای پوشیدن روی یک ژاکت پشمی داشته باشند.

اگر کاپشن عایق شده کودک به جای اینکه کاملاً ضد آب باشد، صرفاً در برابر آب مقاوم است، در آن صورت یک کت بارانی می تواند محافظت بیشتری در هنگام طوفان ارائه دهد. برای بحث کامل در مورد لباس بارانی کودکان، نحوه انتخاب لباس بارانی کودکان را بخوانید.

لباس زمستانی برای نوزادان: لباس های برفی گرم ترین گزینه شما هستند. گرما و قیمت‌ها متفاوت است، از سبک‌های هوای یخی که دارای پوشش عایق هستند تا بند پشمی با قیمت متوسط که می‌تواند در روزهای خنک کار کند.

اکثر کت و شلوارها دارای زیپ بلند هستند تا تعویض پوشک را آسان تر کنند. همچنین به دنبال سرآستین های تاشو باشید که به پوشاندن و گرم نگه داشتن دست ها و پاها کمک می کند.

لباس‌های بیرونی زمستانی برای کودکان نوپا: بسیاری از لباس‌های برفی در اندازه‌های کودک نوپا عرضه می‌شوند که آنها را به گرم‌ترین و محافظ‌ترین گزینه برای کودکانی که هنوز پوشک می‌کنند تبدیل می‌کند.

با این حال، هنگامی که بچه‌ها به سبک کوچک آموزش داده می‌شوند، لباس‌های برفی کامل راحت‌تر هستند.

استراحت در حمام نیاز به اقدام سریع دارد (نه برداشتن کت و شلوار در مقیاس کامل)، بنابراین ممکن است در آن مرحله ژاکت و شلوار جداگانه را ترجیح دهید.

حتی اگر بچه‌ها با لباس‌های پف‌کرده به‌سر می‌برند، سخت‌تر است، گرما را با تحرک عوض نکنید.

شلوارهای زمستانی بچه‌ها تقریباً از همان کت‌های زمستانی ساخته می‌شوند، اما دسته‌بندی‌ها را می‌توان به سه گزینه گرم، به‌علاوه شلوار بارانی برای شرایط مرطوب و بادی خلاصه کرد:

شلوار برفی: درست مانند یک ژاکت عایق، شلوار برفی دارای پوسته ای مقاوم در برابر باد و آب یا ضد آب است که داخل آن دارای لایه ای عایق یا مصنوعی است.