با پودر لباسشویی سافتلن به نرم شدن لباس هایتان بعد از شستن کمک کنید

برای اینکه کمد لباس خود را به شکوه کامل خود بازگردانید، باید مواد شوینده را که در الیاف آن فرو رفته است پاک کنید.

Whirlpool توصیه می کند لباس های کثیف را در مخلوطی از سرکه و آب خیس کنید. در یک سینک عمیق یا وان حمام، 1 فنجان سرکه را با 1 لیتر آب مخلوط کنید و سپس لباس های کثیف را داخل آن بریزید.

اگر لکه‌های شوینده قابل مشاهده است، تکه لکه‌دار لباس را روی خودش بمالید تا تجمع آن از بین برود. Whirlpool توصیه می کند تا یک ساعت خیس کنید و سپس لباس ها را در چرخه شستشوی معمولی از ماشین لباسشویی بچرخانید.

با خرید و استفاده از پودر لباسشویی سافتلن دیگر نگران لکه های روی لباس هایتان نباشید.

پودر

پاک کردن لباس، که روشی مشابه برای از بین بردن تجمع مواد شوینده است، اخیراً در TikTok محبوبیت پیدا کرده است. هدف این روش حذف هر گونه مواد شوینده لباس اضافی، نرم کننده لباس، روغن بدن و مواد معدنی آب سخت است که در طول زمان در لباس های شما جمع شده اند. و شامل مخلوط خاصی از مواد است: یک لیوان آب داغ، ½ فنجان بوراکس، ½ فنجان جوش شیرین و مقدار کمی مواد شوینده.

لباس های شسته شده خود را به وان اضافه کنید و همه چیز را با هم مخلوط کنید و مطمئن شوید که تمام لباس های شما زیر آب است.

پس از چهار ساعت، لباس‌های خود را به خوبی فشار دهید و آنها را در یک چرخه معمولی شستشو و خشک کنید. کارشناسان ما لزوماً فکر نمی‌کنند که برهنه کردن لباس‌های شما را به میزان قابل‌توجهی نرم‌تر می‌کند – اما این بدان معنا نیست که اگر می‌خواهید تمام مواد به دام افتاده را از لباس‌هایتان پاک کنید، نباید آن را امتحان کنید.

سارا می گوید: «برو. «من احساس می‌کنم که متوجه نرم‌تر شدن حوله‌هایتان نخواهید شد. شما فقط خواهید فهمید که چقدر منزجر کننده هستید – که خوب است. ما همه هستیم!”

از 21 واشر سایز کاملی که آزمایش کردیم، متوجه شدیم که ال‌جی WM4000H یکی از سریع‌ترین، ملایم‌ترین و موثرترین واشرها در از بین بردن انواع لکه‌ها است.

ما 17 ماده شوینده را در مقابل 10 لکه معمولی در آب سرد قرار دادیم و بهترین شوینده لباسشویی را برای استفاده روزمره پیدا کردیم.