با نمک رستورانی به راحتی چربی های خود را نابود کنید

تصور دنیای ما بدون نمک سخت است.

در واقع، این امر غیرممکن خواهد بود، زیرا نمک – یا سدیم، نقش مهمی در عملکردهای طبیعی بدن انسان و در طبیعت مادر بازی می کند.

چای مک‌اینتاش، مدیر بالینی در ChoicePoint می‌گوید: «نمک، همراه با آب، ارتباط نزدیکی با منشأ حیات دارد و بنابراین دارای خواص زنده‌کننده‌ی متعددی است.

علاوه بر این خواص و نقش اساسی که در عملکرد بدن ایفا می کند، نمک نیز به طور باورنکردنی شفابخش ذهن، بدن و روح است.

نمک رستورانی جزو نمک های تصفیه شده به حساب می آید که از فروش بالایی نیز برخوردار است.

نمک

در آینده، ما عمیق‌تر به فواید درمانی نمک و آب نمک برای سلامت جسمانی، انعطاف‌پذیری ذهنی و محافظت معنوی می‌پردازیم.

نمک چگونه درمان می کند
مک‌اینتاش می‌گوید: «نمک برای هزاران سال برای جلوگیری از عفونت زخم استفاده می‌شود و به درستی، نمک خواص ضدعفونی‌کنندگی قابل‌توجهی دارد. در یک طیف فیزیکی، آب نمک می تواند به عنوان راهی برای تمیز کردن دهان و دور نگه داشتن باکتری های روی لثه استفاده شود.

همچنین می تواند به بهبود بریدگی ها و خراش ها هنگام شنا یا حمام کردن در آب نمک کمک کند.

مک‌اینتاش توضیح می‌دهد که دلیل دیگری برای مفید بودن نمک و آب نمک این است که می‌توانند برای بیمارانی که از اپیدرمولیز بولوزا، اگزما، پسوریازیس، آکنه و بسیاری دیگر [بیماری‌های پوستی] رنج می‌برند، اثرات تسکین و شفابخشی داشته باشند. حمام کردن در آب نمک همچنین می‌تواند دردهای فیزیکی ناشی از درد عضلات را تسکین دهد و احساس آرامش کلی در بدن ایجاد کند.

مک اینتاش می گوید: استنشاق آب نمک خاصیت خلط آور بسیار خوبی دارد و در بهبود بیماری های راه هوایی مانند آسم و برونشیت نقش دارد. نمک همچنین دارای خاصیت محافظت از مخاط است که ضروری است زیرا مخاط یک جنبه مهم از سیستم دفاعی طبیعی بدن است.

مک اینتاش خاطرنشان می کند: “این خاصیت ضد باکتریایی و دوستدار مخاط نمک است که استفاده از آن در گلودرد، لوزه، سینوزیت، پولیپ بینی، آلرژی بینی و عفونت های دندانی به اندازه داروی آلوپاتیک مهم است.”

از نظر معنوی، نمک دارای خواص محافظتی است و همچنین اغلب با تصفیه همراه است. و نماد نمک اغلب به مضامین انعطاف پذیری، ترمیم و سازگاری مربوط می شود.