با نصب تابلو وان یکاد در منزل از بلاها در امان باشید

محبت و قدردانی نسبت به مولایمان علی – رضی الله عنه – و اهل بیتش و صالحان اولادش با محبت نسبت به بقیه اهل بیت رسول خدا – صلی الله علیه و آله – از آن حضرت سرایت کرد. همسران و خویشاوندان بدون هیچ تفاوتی بین آنها و یارانش (رضی الله عنه).

او به کتاب و سنت آن گونه که از طریق صحابه و پیروان احسان آمده است، ایمان دارد و از امت و دین و عربیت و وطن خود است و نسبت به ایران احساس وفاداری ندارد.

لازم به ذکر است تابلو وان یکاد یکی از تابلوهای معروفی می باشد که برای هر خانه ای مناسب است.

تابلو

او می داند که تشیع بخشی از سنت و یکی از بندهای متعدد آن است. آنها یک چیز و یک تقسیم هستند، نه دو. این همان تشیع است که ما آن را تشیع عرب می نامیم و این همان چیزی است که ما به آن علاقه مندیم و فارغ از نام و نشانی آن را پذیرفته ایم.

توجه داشته باشید که این تشیع در واقعیت در بین غیر اهل سنت وجود ندارد. و در گرایش آنان به علی بیش از گرایش آنان به معاویه، رضی الله عنه، ابراز می دارد. با این حال، برخی در آن زیاده روی کرده اند تا اینکه از خط اعتدال و تعادل خارج شده است. و آن – یعنی این غلو – نوعی طرد است که به آنها سرایت کرده است ما آن را رد می کنیم و تایید نمی کنیم.

فرقه دیگری که از هوس های عجم و هدر دادن ذهن ملت ها به وجود آمده است، اسلام را خرقه و محبت اهل بیت را شعاری برای رسیدن به مقاصد و مقاصد خود می گیرد و صاحبش را به هم پیوند می دهد. وفاداری، روحیه، قلب و انگیزه اش به ایران. و او را از امت و وطن خود خلع می کند، اما او را دشمن آنها می کند، دشمنی که منشأ و نشانی ندارد.