بادام زمینی شمال منبع بهترین کود گیاهی شناخته شد

آیا می دانستید که بادام زمینی پرمصرف ترین آجیل در سراسر جهان است؟

درست خواندید و نه تنها این: از نظر گیاه شناسی، بادام زمینی در واقع حبوبات هستند، اگرچه اغلب به دلیل ترکیباتشان به عنوان آجیل طبقه بندی می شوند.

بادام زمینی شمال دارای طعم دلنشینی می باشد و از خواص فراوانی برخوردار است.

بادام

در هر صورت، آنها به دلیل داشتن سطوح بالای اسیدهای چرب سالم و ویتامین E، ویتامین B3 و اسید فولیک بسیار معروف هستند. اما این همه ماجرا نیست! اکنون با مزایای اصلی آن آشنا شدید، بیایید یکی یکی تمام فواید بادام زمینی را بررسی کنیم.

فواید بادام زمینی که اکنون می توانید از آنها استفاده کنید
اینها برخی از دلایلی است که چرا باید شروع به در نظر گرفتن بادام زمینی در رژیم غذایی خود کنید:

قبل از هر چیز، باید تاکید کرد که ما در مورد مقادیر کم در هفته (یک یا دو مشت در هفته) صحبت می کنیم که باید به صورت برشته، بدون نمک و همیشه به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و سالم از جمله تمرینات بدنی مصرف شود.
آنها خلق و خو را بهبود می بخشند.

بادام زمینی سرشار از تریپتوفان، یک اسید آمینه ضروری است.

این اسید آمینه تولید سروتونین را تحریک می کند که باعث تقویت و بهبود خلق و خو می شود.
برای بارداری مفید هستند.

در دوران بارداری به زنان توصیه می شود میزان اسید فولیک را در رژیم غذایی خود افزایش دهند. بنابراین، بادام زمینی همراهان ایده آلی هستند، زیرا سرشار از این ماده مغذی هستند.
آنها منبع فیبر هستند که می تواند به تنظیم سطح قند خون و پایین نگه داشتن شاخص گلیسمی کمک کند. علاوه بر این، منیزیم موجود در آنها نیز نقش مهمی در کنترل شاخص گلیسمی دارد.
حافظه را تقویت می کنند. برخی از مواد مغذی موجود در بادام زمینی مانند ویتامین 3 و نیاسین به حفظ و عملکرد صحیح حافظه کمک می کنند.