استفاده از پارچه برزنت در لباس فوتبالیست ها در جام جهانی

پارچه ملحفه ای در طول استفاده از آن چین‌ها، فرورفتگی‌ها و چین‌های مشخصی ایجاد می‌کند که با گذشت زمان ثابت می‌شوند و ظاهر خاص و منحصربه‌فرد آن را مشخص می‌کنند.

بر خلاف سایر پارچه ها، گفته می شود کتان هر چه کهنه تر شود زیباتر می شود. سرمایه گذاری در منسوجات کتانی خانگی بسیار سودآور است زیرا اگر به درستی رفتار شود، برای سال های زیادی به ما خدمت خواهد کرد.

به طور استعاری گفته می شود که کتانی و پارچه مخمل دوست خانه است که سال ها در مهم ترین اتفاقات و در موقعیت های روزمره با ما می ماند. حتی می تواند حافظه یک خانه و کاربران آن را نسل به نسل منتقل کند.

لیویا یک پارچه شفاف و ساده است که تمام مزایای پلی استر را با ظاهر طبیعی کتان ترکیب می کند. ساختار سبک و ظریف آن را به گزینه ای عالی برای دکوراسیون پنجره تبدیل کرده است.

در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است: از رنگ های طبیعی سافاری گرفته تا قرمزهای پر جنب و جوش، سبز و نارنجی.

پارچه

اندازه مقرون به صرفه 300 سانتی متری و مراقبت آسان آن (قابل شستشو در آب و تمیز کردن خشک) لیویا را برای تمام فضاهای داخلی که توسط علاقه مندان به سبک های اکو چیدمان شده اند، عالی می کند.

ریا یک پارچه تزیینی ساده و نیمه شفاف در پارچه لباس کردی سنندج است با ظاهر طبیعی و شبیه پارچه کتان که در طیف وسیعی از 37 رنگ خنثی موجود است.

از مزایای آن می توان به اندازه اقتصادی 300 سانتی متری و مراقبت آسان اشاره کرد. این یک ایده همه جانبه برای تزئینات پنجره مانند پرده و پرده رومی در همه سبک ها است.

امروزه قیمت پارچه برزنت دیجی کالا می تواند راهنمانی خوبی برای خرید این پارچه در افراد باشد.

این مجموعه دارای گواهی OEKO-TEX® Standard 100 است که ایمنی محصولات نساجی را تضمین می کند. قابل شستشو در آب یا خشک شویی. Livia نیز مجموعه ای مشابه است.

ساندرو یک پارچه نوبل، نیمه شفاف و تزئینی است که در شش رنگ از سفید تا سایه های مختلف بژ موجود است.

طبیعی و نرم در لمس، ترکیب کتانی و پلی استر برای همه طرفداران سادگی و طبیعت عالی است. موجود در سایز اقتصادی 300 سانتی متر طبیعی به نظر می رسد و بسیار متنوع است. با آب یا خشکشویی بشویید. در فضای داخلی دنج و مدرن عالی به نظر می رسد.

  • منابع:
    1. ABOUT THE SENSUOUS AND TACTILE ADVANTAGES OF LINEN FABRICS
  • تبلیغات: 
    1. یکی از بازی فکری دخترانه برای دختران 5 ساله و بزرگتر
    2. گرده افشانی فلفل دلمه ای شیرین ماده
    3. راز شگفت انگیز در مورد جانوران!
    4. کاشت نهال فلفل دلمه ای در گلدان